رایان رایان ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

نی نی والا

پسرم داره دو ساله میشه ! باورم نمیشه

1393/6/9 16:41
216 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 31 اگوست 2014 

 

پسرم داره دو ساله میشه.کارایی که تو این مدت کرده و عجیب بوده و من فکر میکنم ننوشتم اینه:

پسرم تو تاریخ 17-06-14  در حالی که من داشتم تو یخچال چیزی میگذاشتم دیدم صدای در راه پله ها میاد و بعععله پسرمون رفته بود خودش تا بالا ...ترسو

الان واقعا من نمیدونم از کجا یاد گرفته که اینگلیسی حرف میزنه مثلا میریم بیرون میگه ساری و از بین مردم رد میشه!!! البته از اون زودتر no way رو یادگرفت و مانکی و oh dear  و رو گفت. و خوب مطمئنا من بهش یاد ندادم . حتی دیروز برده بودمش بیرون یه بادکنک براش  خریدم خواستم ازش بگیرم و ببندمش به کالسکه که برگشته بهم میگه this is mine  !!! یعنی شاخ در آوردم . یا مزه (همون پستونک که اسمشو گذاشته مزه ) رو که میندازه میگه مزه gone ههههههههههههههههههههه

خلاصه که خودش از تخت میاد پایین حتی اگر نرده های تخت رو کاملا بالا کشیده باشیم.هر روز میریم تو ماشین میشینیم. یا باید بریم بیرون. 

دیگه حسابی کارمون در اومده .البته خیلی بهتر از روزای اوله خدا روشکر.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی والا می باشد