رایان رایان ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

نی نی والا

بهار در نیمکره جنوبی زمین و نی نی والا

1393/7/21 6:08
191 بازدید
اشتراک گذاری

ربطی به نی نی والا نداره ولی مامان نی نی والا....مثل شبنم های صبح تازه و سر حاله (شکر)

 

صدای پرنده ها میاد و انگار پرنده ها هر چقدر هم ظاهرشون با هم فرق کنه وقتی همه با هم میخونن شبیه هم میشن .وجیر جیر سوسکای درختی هم که ....بهار شده !

خوب اینجا بهاره برعکس همه دنیا هوا گرم میشه و همون نورهای مخصوص بهار و بوی جوونه ها و گل های مختلف پر میشه توی هوا. من عاشق روزهای بلندم(برعکس وقتی ایران بودم !) و مخصوصا که روزهایی که پسرم وارد زندگیم شد این شکلی بود.

مادر خسته و دردآلود و پسرک کوچولوی عشقم. ولی الان همه چی فرق کرده بازم شکر.

کم کم احساس میکنم اینجا کشوری که هنوز 5 ساله هم نشده دارم توش زندگی میکنم رو دوست دارم. این حس تازه تازه تو دلم جوونه میزنه. آرامشش و طبیعت متفاوتش رو یه جوری دوست دارم که برام عجیبه انگار سالهاست اینجام! انگار خاطره دارم و میشناسمش ... شاید بخاطر فیلم ها و سریالهایی که دیدیم همه دنیا یه جوری برامون خاطره انگیزه ! آمریکا حتی اینگلیس بخاطر اونهمه سریال و فیلم انگار محله زمان بچگیمونه ! عجیبه ولی خوب ... هست دیگه نه؟

پسرم عاشق مردمه همش دلش میخواد بین مردم باشه با نی نی های دیگه بازی کنه و مردم تائیدش کنن. خیلی تیز و بزه :)  مردای جوون مثل باباش رو بیشتر  میپسنده تا خانم ها هههههههههههههه میدونه کسی که باهاش بدوئه و بازی کنه این مدلیه :) ولی خوب منم دوست داره وقتی خسته میشه یه دفعه میگه مامان اونم با یه لحنی که ..... وایییییییییییییییییییییییییی میخوام خودمو جر بدم وقتی میگه مامان....عین فیلم ها میخوام بزنم استاپ و همین لحظه رو تا ابد نگهداره و هی بشنوم مامان مامان مامان.......

مدتیه پسرم داستان میسازه مثلا خودشو میزنه به خوا ب و خر پف میکنه یا مثلا اونروزی با پنبه و ابر کیک درست کرده و ادای خوردنشو در میاره و میگه کیک کیک :) و یا وقتی میریم بیرون اسباب بازی هاشو برمیداره و میاره :)

یه بار اپرا دید حالا وقتی من آواز میخونم اونم دستاشو باز میکنه و میزنه زیر آوازهههههههههه

یه دوستی داره اسمش سورن هست ایرانیه و هم سن . طفلکی بچم دوسش داره کلی هی میگه سوون سوون :)

خوب غذا هم نمیخوره و واقعا سر غذا خوردن خخسته میشیم. خوابشم هنوزم ساعت 7 صبح بیدار میشه ولی ظهر ها دو ساعت یا بیشتر میخوابه البته تازگی ..بقول نرس های اینجا وزنش خوبه ظاهرشم خوبه بسه ! شکر خدا 

خوب اینم از این فعلا همین خجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فروشگاه نادین
24 مهر 93 8:04
سلام دوست عزیز * لوازم جشن تولد * شال و روسری * دست سازهای نمدی nadin-shop.ir
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی والا می باشد