رایان رایان ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

نی نی والا

مهد کود برای رایان خان والای عزیزم

1393/11/15 13:49
246 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم دو سال و 5 ماهشه . نمیدونم زوده یا نه ؟ میگن سه سالگی ولی من دیگه نمیتونستم و لااقل فکر کردم بهتره که دیگه صبر نکنم. 

پسرمو میزارم مهد و خودم میرم کلاس. خیلی سخته و نمیدونم آینده تاثیر بدی  تو روحیه پسرم میزار یا نه؟ خوب فوقش اینجا نباشه پیس مادر بزرگش هم باشه فرقی میکنه. والا مادر بزرگا بیشتر خسته و کسل هستن. لااقل اینا سر حالن و پول میگیرن که بچه ما رو نگهدارن.خیلی سخته صبح ها گریه میکنه و وقتی برمیگردم هم یه روز دیدم باز داره گگریه میکنه ... خیلی دوستش دارم واقعا اصلا نمیتونم بگم کسی رو بیشتر از رایان دوست دارم تو دنیا ... ولی واقعا برای اونم که شده باید من یه ذره خودمو ترمیم کنم. مگرنه حتی نمیتونم مادر خوبی براش باشم. باید شاد باشم و البته از اون هم مهم تر اینکه خودم رو ارتقا بدم . در جا بزنم و یه مادر خانه دار بمونم تو آینده رایان واقعا چه ارزشی  داره ؟ 

فوق لیسانسم شبیه یه کاغذ شده که لبو بپیچن توش. پسرم اینو دوست خواهد داشت؟ مطمئنم نه.

تروخدا عادت کن پسر عزیز من . عشق من تروخدا مطمئن باش که مامانی زودی برمیگرده پپیشت. عاشقتم قدر  همه ستاره های آسمون 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی والا می باشد